کتاب راز راندا برن (۱)


یکسال پیش همه زندگیم از هم فروپاشید. سخت کار میکردم. پدرم در همان ایام به طور ناگهانی فوت کرد و رابطه روحی عاطفی ام با همکاران و عزیزانم آشفته و پریشان شد. در آن موقع نمیتوانستم به خوبی درک کنم که والاترین نعمت زندگیم از لا به لای بزرگترین لحظات یاس و ناامیدی به سوی من خواهد آمد. تنها ذره از یک راز بزرگ به من هدیه شده بود، راز زندگی. این اندک بصریت را از کتابی به قدمت یک صد سال که دخترم هیلی به من داده بود دریافتم. شروع به ردیابی آن راز در طول تاریخ نمودم. باورم نمیشد که انسان های بی شماری در طول تاریخ از این راز با خبر بودند. انسان هایی که از آنها به بزرگی یاد میشود. افلاطون. شکسپیر. نیتون. هوگو. بتهوون. لینکلن. امرسون. ادیسون. انیشتین. ناباورانه از خود پرسیدم که «چرا همه انسان های از این راز با خبر نیستند؟» اشتیاقم برای سهیم کردن همه دنیا در این راز وجودم را می سوزاند. آنها یکی یکی بر من پدیدار شدند. من مثل آهنربا شده بودم. به محض اینکه شروع به جستجو جو کردم استادان برجسته و حاضر یکی پس از دیگری به سمت من می آمدند. وقتی یک معلم را میافتم، هم او مرا به دیگری اتصال میداد. درست مثل یک رشته زنجیر پیوسته. اگر در مسیر اشتباهی بودم، چیز دیگری پیدا میشد و توجه مرا به خود معطوف میداشت. در پی این سردرگمی معلم برجسته بعدی پدیدار می گشت.  اگر به طور تصادفی آدرس اشتباهی را روی صفحه جستجوی اینترنت انتخاب می کردم همین تصادف من را به بخش مهمی از اطلاعات لازم هدایت می کرد. پس از چند هفته موفق شدم راز را در اعماق قرون ردیابی کرده و معلمان امروزین راز را کشف کنم. تصویر ذهنی نمایاندن راز به جهانیان به صورت یک فیلم در ذهنم جا گرفته و استوار شده بود و در طی دو ماه بعدی همه اعضای گروه فیلم و برنامه تلوزیونی من، راز را آموخته بودند. لازم بود همه اعضای تیم آن را بدانند چرا که بدون آگاهی از آن انجام کاری که در پی آن بودیم غیر ممکن بود. ما هنوز حتی یک معلم را برای تهیه فیلم تامین نکرده بودیم اما از راز آگاه بودیم و بنابراین با داشتن باوری محکم از استرالیا به آمریکا پرواز کردم، جایی که بسیاری از معلمان راز ساکن بودند. هفت هفته پس از آن تیم راز از ۵۵ نفر از بزرگترین معلمان در سراسر آمریکا حدود ۱۲۰ ساعت فیلم تهیه کردند. با هر گام با هر نفس از راز بهره بردیم تا فیلم راز را بیافرینیم. ما واقعا هر چیز و هر کس را درست مثل آهن ربا به خودمان جذب کردیم و هشت ماه بعد فیلم راز منتشر شد. همین طور که فیلم راز در سراسر دنیا پخش میشد، داستان های معجزه آسایی به سمت ما سرازیر شدند. مردم درباره شفایشان از دردهای مزمن افسردگی و انواع بیماری ها برای ما نوشتند. از راه رفتن برای اولین بار پس از یک سانحه و حتی بهبودی و رهایی از بستر مرگ. هزاران گزارش به دست ما رسید که از راز برای به دست آوردن مقادیر زیاد پول و دریافت چک های غیرمنتظره در صندوق پستی استفاده شده بود. مردم از راز برای به واقعیت رساندن خواسته هایشان مانند خانه، همسر، اتوموبیل، شغل و ارتقای درجات استفاده کرده بودند و گزارش های بسیاری درباره ایجاد تغییرات مثبت در مشاغل افراد آن هم در طی چند روز پس از به کاری گیری راز به دست ما رسید. داستان های گرم و پر حرارتی از روابط پر تنش وجود داشت که سرنوشت فرزندانی درگیر این روابط بود پس از استفاده از راز به تعادل و آرامش بازگشته بودند. برخی از فوق العاده ترین داستان هایی که دریافت کردیم از سوی کودکانی بود که از راز استفاده کرده تا آنچه را که میخواهند به دست بیاورند. مانند نمرات بالا یا دوستان بهتر. راز به پزشکان انگیزه داده تا دانش خود را با بیمارانشان به مشارکت بگذارند، دانشگاه ها و مدارس با دانشجویانشان کلوپ های تندرستی با مشتریانشان و کلیساها با همه فرقه ها و مراکز روحانی یا گردهایی ها و جمعیتشان در استفاده از راز سهیم شوند. جشن ها و میهمانی های مربوط به راز در سراسر دنیا برگزار میگردد که در آن مردم دانسته های خود را درباره راز با عزیزان و خانواده هایشان در میان میگذارند. از راز برای جذب هرچیزی استفاده میشود از یک نوع پر بخصوص گرفته تا ده میلیون دلار دارایی. همه این اتفاقات در طی چند ماه پس از انتشار فیلم راز رخ داده است. هدف من از پدید آوردن فیلم راز این بوده و همیشه خواهد بود که نشاط و شادمانی را ب میلیارد ها انسان در سراسر دنیا هدیه بدهم. اعضای گروه راز هر روز تحقق این هدف را تجربه میکنندد، چنانکه هزاران هزار نامه از مردم سراسر جهان دریافت یکنیم. از همه گروه های سنی همه نژادها و همه میلیت ها که در آن سپاس و قدردانی خود را به سبب شادمانی که دانستان راز برایشان به ارمغان آورده ابراز میکنند. هیچ چیزی وجود ندارد که باب برخورداری از این دانش نتوانید انجام دهید. مهم نیست چه کسی هستید یا کجا زندگی میکنید. راز هر آنچه را که طالب آن باشید به شما میدهد. بیست و چهار معلم برجسته در این کتاب معرفی شده اند. سخنان آنان در سراسر آمریکا در زمان های گوناگون روی فیلم ضبظ شده است ولی با این حال همه آنها یک سخن را بیان میکنند. این کتاب شامل سخنان معلمان راز است. همچنین شامل داستان های معجزه آسیی از به کارگیری راز زندگی رویاییتان را به واقعیت بپیوندید. همین طور که در بین صفحات کتاب سفر میکنید و راز را در میابید به این نتیجه میرسید که میتوانید هر چیزی که میخواهید داشته باشید و هر کسی که میخواهید باشید و یا هر کاری که میخواهید انجام دهید به این نتیجه میرسید که واقعا چه کسی هستید و چه قدرتی دارید و بالاخره درخواهید یافت که چه عظمتی در انتظار شماست.

باب پراکتور راز هر چیزی را که خواستار آن باشید به شما میدهد، شادمانی، سلامتی و ثروت.

دکتر جو وی تیل شا میتوانید هر چیزی را که میخواهید داشته باشید هر کاری که میخواهید انجام دهید یا هر کسی که میخواهید باشید

جان اسارف ما میتوانیم هر آنچه را که از جهان هستی انتخاب کنیم داشته باشید مهم نیست آن چیز چقدر بزرگ باشد در چه نوع خانه ای میخواهید زندگی کنید؟ آیا دوست دارید یک میلیونر باشید؟ چه شغلی را دوست دارید؟ آیا خواهان موفقیت بیشتری هستید؟ شما واقع چه میخواهید؟


نظرات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی