به قوانین جهان اعتماد کنید (۱)


امروز احساس تنگی نفس داشتم. کارهای مختلف و متعددی انجام دادم تا این تنگی نفس را برطرف کنم. در مسیر درمان فهمیدم که من به دلیل استرس و اضطراب و سرد شدن بدنم هست که این اتفاق برایم رخ داده. من به قوانین جهان اعتماد کردم و شروع کردم به در صلح قرار گرفتن با خودم و با خانواده ام. این تجربه من است. به قوانین جهان اعتماد کنید. با خودتان و دیگران به صلح برسید. با اعتقادات پدران و مادران و خانواده و جامعه به صلح برسید. با اعتقاداتی که با آن بزرگ شده اید و به شما آرامش و احساس خوبی میدهد به صلح برسید، در این صورت جهان روی نیکوش رو بهتون نشان میدهد. من امروز دریافتم که تنها راه در صلح قرار گرفتن با خودم و جهان اینه که سعی کنم با اعتقادات دیگران به صلح برسم. با اعتقاداتی که با اون بزرگ شدم به صلح برسم. نماز بخونم، ورزش کنم. به جهان اعتماد کنم که همواره من رو به مسیر درست هدایت میکنه. این کار الان منجر شده حالم بهتر باشه. همین حال بهتر یعنی نتیجه اصلی. من مطمئم با به صلح ادامه دادن و تمرکز کردن روی زیبایی های زندگی میتونم زندگی بهتری رو تجربه کنم. خواستم این رو با شما هم به اشتراک بگذارم. در آینده مطالب بیشتری در مورد این موضوع خواهم نوشت که کمک بهم کرده زندگی بهتری داشته باشم. من ما یعنی اصل وجودی ما عاشق صلح هست. به همین دلیله که وقتی با خودت هماهنگ میشی احساس بهتری پیدا میکنی و ایده ها و  راهکارهای عالی بهت گفته میشه. این برای من اتفاق افتاد. تا مطلب بعدی خدانگهدار همه شما عزیزان باشه. الحمد الله رب العالمین.


نظرات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی